Un magazin de haine a avut 150.000 de retururi de Black Friday. Topul produselor returnate. ”Pe cei care exagerează, nu-i mai lăsăm să plătească ramburs”

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Aglă în articol care este cel mai returnat produs, după comenzile de Black Friday. 

Ademeniți de reduceri, românii s-au grăbit să își umple coșurile de Black Friday, dar după sesiunea de cumpărături vine şi marele retur. Trei din 10 colete ajung înapoi în depozit, transmite Observator. De ce se întâmplă acest lucru? Pentru că mulți oameni au cumpărat din impuls, fără să se gândească bine dacă chiar au nevoie de acele produse sau dacă prea multe cumpărături le-ar putea afecta considerabil bugetul. În topul produselor returnate se numără hainele, încălțămintea, dar și electronicele. În special telefoanele mobile.

Astfel, se pare că cele mai multe retururi de Black Friday au fost făcute la rochiile de damă, la puloverele pentru femei şi băraţi, pijamale sau la produsele din denim. Cel mai invocat motiv de către clienţi a fost măsura nepotrivită. Potrivit sursei citate, unul dintre cele mai mari magazine online de fashion din România a înregistrat peste 150.000 de retururi, asta însemnând 30% din totalul comenzilor de Black Friday.

"Pentru noi, returul nu e neapărat o temere. Clienţii care încep primele comenzi cu retururi, tind să rămână la noi în platformă, pentru că văd că procesul de retur e foarte simplu, văd că le returnăm foarte repede banii", a declarat Robert Berza, general manager retailer online de fashion. "Cumva perioada aglomerată de Black Friday i-a îndemnat, centrul comercial fiind foarte mare, să facă foarte multe cumpărături şi nu au acordat timp şi să probeze. Dar au fost foarte atenţi şi selectivi la coşul de cumpărături", a declarat Cristina Ilcenco managerul unui magazin.

Cei care îşi fac un obicei din retururi pot fi sancţionați

Totuși, se pare că cei care îşi fac un obicei din retururi pot fi sancţionați.

"Pentru cei care exagerează de-a dreptul, evident că le oprim anumite servicii. Nu-i mai lăsăm să plătească ramburs, pentru că în general asta înseamnă o blocare mai mare a banilor şi atunci oamenii sunt mult mai atenţi", a declarat Robert Berza, general manager retailer online de fashion.

Se pare că nici telefoanele cumpărate de Black Friday nu au fost pe placul tuturor clienților.

"La noi, rata de retur fluctuează între 3 şi 5%. Cele mai returnate sunt telefoanele mobile. După care urmează şi din celelalte categorii - laptopuri, electrocasnice mici", a declarat Ionuţ Rădulescu, manager showroom electronice.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel