Poveștile impresionante de viață prezentate de Mirela Vaida, marți, la "Totul pentru dragoste", i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură.
În intervalul 14.00-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea "Totul pentru dragoste" s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2,7 puncte de rating și 14,5 cotă de piață.
Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena 1 s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Antena 3 cu 3,2 puncte de rating și 11 cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,2 puncte de rating și 10,8 cotă de piață.
Minutul de aur
În minutul de aur 15:41, peste 1.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.
Marți, la "Totul pentru dragoste" Maria, în vârstă de 36 de ani, a venit sã vorbească de problemele cu care ea se confruntă. Iubitul ei, cu care a făcut și un copil, are mari probleme cu alcoolul și ea speră să reușească să-l aducă pe drumul cel bun. Specialiștii s-au oferit să-l ajute pe partenerul de viață al Mariei, chiar și dincolo de platoul emisiunii, unde el a refuzat să apară.
[citeste si]
Astăzi, în cea de-a treia ediție a emisiunii "Totul pentru dragoste", Mirela Vaida a adus în atenția specialiștilor și a telespectatorilor altecazuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu