Un service auto s-a folosit de tragedia de la Caracal, unde două fete ar fi fost ucise de un criminal în serie, pentru a-şi face marketing.
"Se pare că monstrul din Caracal ne-a afectat şi pe noi şi ne-a omorât preţurile, astfel avem reduceri substanţiale la peste 20.000 de produse", se arată într-un email trimis de companie clienţilor.
Reacţiile nu au fost cele aşteptate. Reprezentanţii magazinului de piese auto au emis scuze publice.
"Ne cerem scuze pentru emailul cu subiectul nepotrivit. A fost o greşeală. Nu am vrut în nici un fel să ne asociem cu acest subiect. Emailul a fost trimis către un segment din lista noastră, nu a fost publicat pe internet în nici un fel, conţinutul şi subiectul trebuia să fie altul. Imediat ce am constatat greşeala efectuată s-a încercat oprirea lui, dar din păcate ajuns în inboxul fiecăruia nu se mai putea şterge. Vă rugăm să ne înţelegeţi şi să consideraţi o greşeală din partea departamentului de marketing care va fi tras la răspundere pentru acest lucru. Nu asociem drama unei familii cu realizarea unui profit. Vă mulţumim de înţelegerea de care daţi dovadă!", au scris şefii firmei pe Facebook.
Acesta este newsletterul trimis de catre companie:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News