Suntem liberi în Spațiul Schengen, dar cum profităm de asta? Se pare că nu o facem.
România a ratat luna ianuarie în a se promova turistic. Deși ar trebui să ne bucurăm că nu mai avem control la frontiere și să ne promovăm intens, se pare că interesul lipsește. ”Să sperăm măcar că nu vom rata luna martie”, spune Traian Bădulescu, consultant în turism, la ”Totul despre bani”. Am ratat pentru că nu avem bani. Și nu avem bani pentru că nu avem buget. Un alt târg important este cel din Tel Aviv, din februarie.
”Am avut un exemplu lăudabil, trei orașe, prin asociațiile lor de promovare, n-au mai așteptat și și-au luat un stand la câteva târguri în ianuarie, respectiv Oradea, Timișoara și Sibiu, dacă nu mă înșel. Oricum, trei orașe importante din România n-au mai stat după Ministerul (și) al Turismului și și-au rezervat ei propriul stand” a spus Traian Bădulescu, la DCNews și DCBusiness.
Consultantul în turism afirmă că România a pierdut startul, nu a știut să profite de intrarea totală în Schengen. În schimb, Bulgaria a profitat și deja anunță creșteri însemnate. O a doua lovitură pentru turismul intern a fost scăderea valorii voucherelor de vacanță la jumătate, spune Traian Bădulescu, consultant în turism şi purtător de cuvânt al ANAT - Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România.
Vezi mai mult în video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News