Iată care este presiunea corectă în roţi.
"Când mă duc, de exemplu, să fac presiunea în anvelopă, dacă trag la vulcanizare şi vine angajatul şi spune 'lasă, şefule, că ştiu eu cât trebuie să o fac', trebuie să fugim de locul acela.
Pentru că presiunea corectă nu e 'lasă, şefule, că ştiu eu'. Toţi ştim de acel 2,2 atmosfere. Dar nu. Presiunea corectă pentru fiecare maşină este trecută fie pe stâlpul de la portieră, fie pe capacul de la rezervor. Şi e trecută presiunea pentru diferite anvelope, pentru diferite variante de încărcătură a maşinii. De ce? Pentru că presiunea este foarte importantă şi trebuie făcută corect.
Dar ca să avem presiunea făcută corect, trebuie să avem anvelopele corecte pe maşină. Dacă avem pe maşină anvelope care nu sunt potrivite, care nu au fost testate pentru modelul meu de maşină, risc să nu fie eficiente. Producătorul de maşină şi producătorul de anvelope gândesc o formulă de anvelopă atunci când se produce o maşină nouă. Toate anvelopele sunt negre şi rotunde, e clar, dar în interior sunt gândite pentru fiecare tip de maşină, în funcţie de greutate, de cât de mult virează, etc.
Şi atunci, trebuie să avem anvelopa potrivită pentru maşina potrivită. Avem unul, două, trei modele de anvelope pentru o maşină, recomandate de producător. Când mergem la vulcanizare şi ni se spune că ni se dau nişte anvelope mai bune, nu e în regulă. Toţi spun că ne dau mai bun şi mai ieftin, dar asta nu există! Şi când asta ţine de siguranţa mea...", a declarat Titi Aur în cadrul emisiunii DC Conducem de la DC NEWS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News