United Romanian Breweries Bereprod, subsidiară a grupului danez Carlsberg Breweries, intenţionează să investească patru milioane de euro în modernizare în scopul menținerii unui trend crescător al cererii și al vânzărilor produselor lor specifice.
După un an cu creştere, “vom continua să investim în România, investiția planificată pentru 2012 fiind de 4 milioane EUR. Această sumă se va îndrepta către îmbunătăţirea sistemului de distribuţie şi a liniilor de îmbuteliere, modernizarea sistemului informatic precum şi investitii operaționale în materiale care să asigure creşterea vizibilitătii produselor noastre pe piaţă”, a declarat președintele companiei, Hezy Ovadia, citează RTV.
Potrivit informațiilor, vânzările de bere şi apă minerală Bilbor din 2011 nu s-au clasat sub nivelul așteptat, întrucât acestea au înregistrat o creștere de doar 6% comparativ cu 2010, față de estimarea inițială de 10%, iar cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 8%.
La vânzările de bere, compania a înregistrat o creștere de 7% anul trecut, față de 2010, cele mai căutate fiind brandurile Skol şi Tuborg.
“La începutul anului 2011 am estimat o creştere a volumului de vânzări cu 10%, chiar dacă urma un an dificil din punct de vedere economic, cu provocări pe toate pieţele pe care activam. Ştiam ca setarea unor obiective optimiste te ajută sa evoluezi într-o direcţie pozitivă, si iată că începem anul 2012 tot pe un trend crescător”, a declarat Hezy Ovadia, preşedintele URBB.
Pe segmentul de băuturi răcoritoare, compania a continuat să scadă, și deși marca Granini a crescut cu 13% volumul de vânzări juice & nectar, s-au înregistrat scăderi în volumul de still drinks, categorie cu pondere de aproximativ 80% în vânzările Granini în România.
În ceea ce privește apa minerală, cel mai nou produs din portofoliul URBB, Bilbor a înregistrat o creştere în volum de 46%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu