Potrivit oficialului bulgar, citat de Agerpres, în ultimii zece ani România a făcut schimb cu Germania cu privire la sosirile de turişti. În plus, piaţa din România este o piaţă vecină deosebit de interesantă.
„Pe lângă contactele 'Business-to-business' ar trebui să existe şi contacte cu consumatorul final. Relaţiile 'Business-to-business' sunt importante, în special pentru că putem oferi oportunităţi pentru turismul pe termen scurt în Bulgaria. Durata medie a unui sejur turistic în Bulgaria este de 2,4-2,5 zile, iar călătoriile pe termen scurt sunt o opţiune bună de dezvoltare pentru Bulgaria”, a declarat Stela Baltova.
[citeste si]
Ministrul bulgar al Turismului a mai spus că românii vin în Bulgaria nu doar pentru sejururi la mare. „Vin cu intenţia de a călători în Bulgaria şi, ţinând cont de acest lucru, vom organiza la Bucureşti un forum în data de 30 aprilie la care aşteptăm ca peste 100 de reprezentaţi din sectorul turismului din cele două ţări să se întâlnească”, a mai spus Stela Baltova.
Potrivit acesteia, crearea unor proiecte turistice între ţările din Balcani ar fi benefică nu doar pentru Bulgaria şi România, dar şi pentru ţările vecine Grecia, Macedonia şi Serbia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu