România îşi va promova interesele turistice printr-o colaborare cu celebra platformă de socializare Facebook, a anunţat marţi ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea.
„Am discutat cu reprezentanţii Facebook despre promovarea României, a destinaţiilor româneşti, sub brandul turistic naţional, la recomandarea specialiştilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, în contextul în care aceste canale au devenit din ce în ce mai accesate decât canalele media tradiţionale. Nu am discutat cu Facebook amănunte privind bugetele de comunicare. Suntem în faza stabilirii de obiective şi a elaborării unui plan de acţiune pentru atingerea acestor obiective “, a declarat Elena Udrea.
Ministrul Turismului a mai spus că s-a convenit elaborarea de către MDRT şi Facebook a unei strategii de comunicare integrată de social-media, stimularea dezvoltării programelor turistice în adaptarea celor mai noi inovaţii din industria Internetului, organizarea de către Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentanţii ministerului şi ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum şi organizarea unei conferinţe cu toţi actorii din industria turistică pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media.
Udrea a adăugat că strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementată cel mai târziu la începutul lunii martie 2011.
Vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News