Mai mulți români aflați în vacanță peste hotare ar fi fost victimele unei înșelătorii în Bulgaria.
O nouă metodă de înșelătorie face victime printre turiștii români. O femeie a povestit pe o rețea socială cum era să fie păcălită într-o benzinărie din Bulgaria, transmite Realitatea Plus. Aceasta le recomandă conaționalilor care își fac concediile în țara vecină sau se află pur și simplu în trecere, să fie extrem de atenți.
Noua schemă vine din partea angajaților unor benzinării din Bulgaria. Potrivit româncei, aceștia se prefac că nu au conexiune la internet și nu pot primi plata cu cardul, cerându-le turiștilor români plata cash. Cei care nu au leva pot plăti și în euro, însă la un curs valutar mult mai ridicat. Potrivit femeii, pentru o plată de 45 de leva angajatul benzinăriei i-a cerut aproximativ 46 de euro, asta în contextul în care 1 euro este aproximativ 1,95 leva. Se pare că nu este un caz singular. În urma postării internauții au comentat acest mesaj și susțin că s-au confruntat de-a lungul timpului cu situații asemănătoare.
Turiștii, anunțați că trebuie să suporte scumpirea kerosenului. NOTIFICĂRI de plată chiar dacă aveau vacanțele achitate
Mulți turiști au fost notificați că trebuie să plătească mai mult pentru pachetele turistice deja achiziționate, pentru a suporta scumpirea kerosenului.
”Bună ziua! Tocmai am fost sunată de la agenția de turism unde aveam o rezervare pentru Egipt în mai cum că trebuie să plătim extra 53 euro/persoană din cauza majorării prețului kerosenului. Ați pățit ceva asemănător? E legal acest lucru? Mulțumesc.” a scris o femeie într-un grup de Facebook. Ulterior, ea a revenit cu mesajul: ”Se pare că nu suntem doar noi în situația asta, mai multe agenții procedează așa, dar legătura comună pare a fi tour operatorul până acum.”
”Da, scrie și în contact că poate cere supliment dacă este anunțat cu 21-40 zile înainte de plecare.”, ”Este legal dacă este anunțat în intervalul 21-40 de zile. Este un bum în acest moment cu privire la tariful combustibilului și fiecare companie încearcă să gestioneze situația cum poate mai bine. Vor exista din păcate situații, ca a dvs, care să afecteze și rezervările deja făcute și vă spun din experiență și lucrând în domeniu că sunt multe rezervări în aceasta situație...”, ”Lucrez în turism. Din păcate, un singur touroperator a apelat la acest lucru. Iar revânzătorii (agențiile intermediare sau care revând pachetele de la ei), sunt nevoite să încaseze de la turist.” au arătat mai multe răspunsuri. Vezi mai mult AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News