TVR 1 a fost lider de audienţă cu opt din primele 11 meciuri disputate în faza grupelor în cadrul Cupei Mondiale care se desfăşoară în Rusia, se arată într-un comunicat de presă.
Celelalte trei partide au ocupat locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Conform statisticilor, cea mai vizionată partidă de până acum a fost Brazilia - Elveţia (1-1). 2.428.000 de telespectatori au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (ora 22,54) al meciului Brazilia - Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a CM 2018.
Nivel național
La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating de 9,2% şi unei cote de piaţă de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, meciul disputat la Rostov pe Don. Acesta a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial.
Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia - Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).
Al doilea meci care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia - Spania, disputat pe 15 iunie, începând cu ora 21,00. Rezultatul de egalitate, 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 1.577.000 de telespectatori (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Partida din cea de-a doua zi a Cupei Mondiale a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Germania - Mexic (0-1), întâlnire difuzată de TVR 1 tot duminică, între 18,00 şi 20,00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM 2018 cu 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi acest meci a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News