TVR 1 a dat lovitura. Lider de audienţă cu meciurile de la Cupa Mondială

TVR
TVR

TVR 1 a fost lider de audienţă cu opt din primele 11 meciuri disputate în faza grupelor în cadrul Cupei Mondiale care se desfăşoară în Rusia, se arată într-un comunicat de presă.

Celelalte trei partide au ocupat locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Conform statisticilor, cea mai vizionată partidă de până acum a fost Brazilia - Elveţia (1-1). 2.428.000 de telespectatori au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (ora 22,54) al meciului Brazilia - Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a CM 2018.

Nivel național

La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating de 9,2% şi unei cote de piaţă de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, meciul disputat la Rostov pe Don. Acesta a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial.

Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia - Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).

Al doilea meci care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia - Spania, disputat pe 15 iunie, începând cu ora 21,00. Rezultatul de egalitate, 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 1.577.000 de telespectatori (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Partida din cea de-a doua zi a Cupei Mondiale a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Germania - Mexic (0-1), întâlnire difuzată de TVR 1 tot duminică, între 18,00 şi 20,00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM 2018 cu 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi acest meci a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel