Televiziunea Română a înregistrat în anul 2014 venituri totale din publicitate de aproape șapte milioane de euro, arată raportul financiar publicat pe site-ul instituției.
Nu mai puțin de 2,2 milioane de euro au provenit din publicitatea difuzată de TVR în timpul meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia.
Potrivit raportului Postului Public, citat de paginademedia.ro, veniturile totale din publicitate au avut o creștere de 36% față de 2013 (când TVR nu a avut competiții precum EURO sau Cupa Mondială).
Același raport mai arată că, în timpul evenimentului fotbalistic de anul trecut, TVR a difuzat 6.669 de minute de transmisiuni.
Finala Germania-Argentina, din 13 iulie 2014, a reprezentat recordul anului de audienţă la TVR. 3,4 milioane de români s-au uitat, în medie, la ultimul act din Brazilia, cu aproape o sută de mii mai mulţi decât la finala dintre Spania şi Olanda, din 2010.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu