TVR înregistrează pierderi cu CM 2014 Brazilia, deși meciurile îi aduc cifre mari de audiență, care sunt mult peste media postului public.
Potrivit unor surse din interior, TVR a vândut publicitate de 1 milion de euro, cu toate spațiile publicitare ocupate în timpul meciurilor și a cheltuit pe Cupa Mondială 4-5 milioane de euro.
Se pare că șefii TVR au negociat prețul minutului la rating, care este de obicei foarte mic, în loc să negocieze pe eveniment, care a adus ratinguri uriașe.
Partida de fotbal dintre reprezentanta ţării gazdă a Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 şi naţionala Croaţiei a adus Televiziunii Române poziţia de lider detaşat de audienţă, pe toate segmentele de public. Aproape 1.800.000 de fani ai fotbalului din România au urmărit primul meci, din grupa A, al Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014, disputat pe Arena di Sao Paulo joi, 12 iunie şi finalizat cu reuşita brazilienilor.
Duminică, 22 iunie, s-au disputat partidele Nigeria – Bosnia (1-0), de la ora 1.00, Belgia – Rusia (1-0), de la 19.00 și Coreea – Algeria (2-4), de la ora 22.00. Cea mai mică cifră a fost de 438.000 de telespectatori și cea mai mare a fost 1.055.000 de telespectatori.
Până la acest moment al competiției, TVR a înregistrat rating-uri cuprinse între 1,5% și 9,7%.
Până la momentul publicării acestei știri, reprezentanții TVR nu au putut fi contactați pentru un punct de vedere oficial.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu