TVR a lansat un nou produs media, siteul TVRinfo.ro. Relizarea siteului a costat 15.000 de euro, dar televiziunea a preferat să externalizeze serviciul, chiar dacă departamenul de IT al TVR este unul destul de stufos. Siteul a fost realizat de firma Publyo, companie desemnată în urma unei selecții de oferte care a avut loc la sfârșitul anului trecut.
"Cei 14.600 de euro sunt parte a bugetului total de 68.200 de euro pe care TVR Interactiv îl are la dispoziție în 2012. Bugetul de 68.200 de euro nu include salariile ci dezvoltarea proiectelor online, plata unor colaboratori și toate celelalte costuri asociate activității departamentului, de la abonamente telefonice la rechizite. Inițial, bugetul solicitat de departamanetul interactiv la începutul anului a fost de 123.000 de euro, sumă respinsă de Consiliul de Administrație, care l-a redus la 68.200 de euro", a declarat Mona Dîrțu, directorul TVR Interactiv, pentru Paginademedia.
TVR are în plan şi lansarea altor siteuri. Departamentul interactiv va relansa în următoarea perioadă site-ul oficial tvr.ro, care va fi repoziționat ca un site corporate. Vor urma un portal video și două de sport. Cele două siteuri de spor vor fi dedicate Campionatului European şi Olmpiadei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News