Compania de ridesharing Uber intră în industria publicității.
Compania de ridesharing Uber intră în industria publicității, conform Engadget. Firma a încheiat un parteneriat cu compania de publicitate tehnologică Adomni pentru a afișa reclame pe mașinile sale. Șoferii din Atlanta, Dallas și Phoenix, Statele Unite, vor putea să pună display-uri pe autoturismele lor, iar Uber plănuiește să extindă practica și în alte orașe.
În timpul programului din cele trei orașe americane, Uber va oferi șoferilor echivalentul a 1.300 de lei să instaleze afișierul electronic. În cazul în care aceștia vor conduce mai mult de 20 de ore pe săptămână, utilizatorii vor primi 450 de lei în plus.
Odată ce programul începe cu adevărat, șoferii vor fi plătiți în baza orelor conduse. Display-urile vor afișa reclame de opt secunde, fie animate, fie statice, bazându-se pe locație și timpul zilei.
Afișierele electronice ar trebui să apară de la începutul lui aprilie și vor intra sub jurisdicția noii filiale Uber numită Uber OOH Powered by Adomni. Acesta este primul pas al Uber către lumea publicității, însă cam târziu, ținând cont că taxiurile americane au arătat reclame de foarte mult timp.
Uber a transmis că se așteaptă ca afacerea sa să devină profitabilă până la finalul lui 2020, iar o parte din acel profit va fi reprezentată de aceste anunțuri publicitare.
Compania de ridesharing va avea și competiție. Chiar ieri, Lyft a anunțat că a cumpărat Halo Cars, un startup care permite șoferilor aplicațiilor de ridesharing să afișeze anunțuri pe acoperișul mașinilor lor. Și, bineînțeles, nu toți șoferii doresc să devină reclame ambulante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News