În România se aruncă anual 5 milioane de tone de mâncare. În același timp, peste 500,000 de persoane suferă de foame și trăiesc zi de zi la limita subzistenței. Astfel, UBER și FRUFRU face un prim pas pentru a rezolva această problemă și lansează UberFEEDS: donații zilnice de produse alimentare către asociațiile partenere.
UberFEEDS este o modalitate concretă de a reduce risipa și de a distribui alimente către oamenii care au nevoie de ajutor. În drumul lor spre casă sau într-o pauză între curse, șoferii parteneri Uber merg la magazinele FRUFRU, ridică produsele alimentare și le transportă către asociațiile partenere: Fundația Hospice Casa Speranței, Fundația Regina Maria și Asociația SOS Satele Copiilor. Acestea se ocupă mai departe de distribuția produselor către familii, copii și vârstnici care au nevoie de ajutor, contribuind astfel la reducerea risipei.
Pentru început, UberFEEDS va livra produse alimentare către 3 asociații partenere, cunoscute pentru impactul social pe care îl au pe piața din România:
Fundația Hospice Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov care oferă gratuit servicii de îngrijire paliativă. Peste 20.000 de copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile au beneficiat până în prezent de serviciile Hospice;
Fundația Regina Maria, organizație de caritate care oferă asistență medicală integrată pentru persoanele fără venit și fără asigurare medicală, sau cu venituri mici, prin intermediul Policlinicilor Sociale din București;
SOS Satele Copiilor, organizație nonguvernamentală care oferă asistență și sprijin copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. Asociația oferă îngrijire alternativă și realizează planuri individualizate pentru fiecare copil.
Implică-te și tu!
Uber transmite: "Lansăm pe această cale și un apel la implicare către toate restaurantele și centrele comerciale care vor să se implice donând produse alimentare asociațiilor partenere. Le invităm să se înscrie, iar noi vom reveni cu vești pentru a discuta împreună modalitățile prin care se pot alătura inițiativei UberFEEDS".
DONEAZĂ
"Ne bucurăm că astăzi, după mai bine de doi ani de când serviciul Uber a devenit operațional în România, putem face un nou pas pentru a ne implica activ în viața oamenilor din orașe. Le mulțumim pe această cale șoferilor noștri parteneri, fără al căror sprijin această inițiativă nu ar fi fost posibilă, precum și prietenilor de la FRUFRU pentru inițiativă și pentru că au găsit o modalitate eficientă de a reduce risipa și de a îmbunătăți, în același timp, calitatea vieții unor oameni", mai transmite UBER.
"UberFEEDS e foarte important pentru noi deoarece e un proiect perfect aliniat cu motivul principal pentru care există FRUFRU: acela de a face bine. modul în care facem asta este depunând toate eforturile ca prin cât mai multe forme, mâncarea sănătoasă, proaspată și mai ales fără bazaconii să fie accesibilă tuturor, oriunde și oricând. We do good with food. UberFEEDS e soluția frumoasă și rapidă prin care putem oferi ajutor Asociațiilor partenere, reducând pierderile de mâncare la minim sau deloc (food waste-ul fiind de altfel o problemă majoră la nivel global). Pe scurt, nu ar trebui să ne permitem să aruncăm mâncare, în condițiile în care sunt mulți oameni care au nevoie de ea. Sperăm ca acest proiect să inspire cât mai multe organizații să se alăture cauzei și proiectul să devină astfel un catalizator de bine la nivelul întregii comunități. primim cu drag orice sugestii prin care putem duce cauza mai departe, în beneficiul a cât mai mulți", a transmis echipa FRUFRU Fără Bazaconii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News