Udrea nu le dă niciun ban creatorilor brandului turistic până nu se rezolvă problema autenticității lui.

Ministerul Turismului a anunțat că nu va da niciun ban consorțiului THR-TNS până nu se rezolvă situația neclară în care se află designul frunzei din logo.

Insituția a anunțat că a solicitat  Thr Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA/ Taylor Nelson Sofre, partenerul contractual în proiectul de realizare a brandului de turism, să își exprime poziția oficială cu privire la informațiile apărute în presă, conform cărora frunza din logo-ul țării seamănă foarte mult cu un alt logo al unei firme de construcții britanice.

Brandul turistic al României a fost lansat, joi, la Shangai. Un site românesc a arătat că între logoul țării și cel al unei firme de construcții britanice sunt mai multe asemănări. Imediat ministrul Turismului s-a spălat pe mâini de responsabilitate și a dat vina pe creatorii logo-ului.

Citeşte şi:

Servicii slabe, infrastructură deficitară și, mai nou, pești veninoși fac din litoralul românesc unul necompetitiv.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel