Se pare că doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii organizate în metavers de departamentul de Ajutor Extern al Comisiei Europene.
Doar cinci persoane s-au prezentat marți seară la o petrecere găzduită de departamentul de Ajutor Extern al Comisiei Europene în metavers, pentru a-i face pe tineri entuziasmați de UE, scrie Politico.
Corespondentul Devex, Vince Chadwick, a scris pe Twitter că, în cele din urmă, el a fost singurul invitat rămas la petrecere, după ”conversațiile inițiale nedumerite cu alți aproximativ cinci oameni care au apărut”.
Se pare că doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii.
Departamentul de Ajutor Extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 EUR pentru a dezvolta o platformă metaverse care să-și promoveze inițiativa Global Gateway, a raportat Devex. Sub această umbrelă, Comisia urmărește să aloce 300 de miliarde EUR până în 2027 pentru a construi noi infrastructuri în țările în curs de dezvoltare.
Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării promoționale a fost de a ”crește gradul de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 35 de ani găsiți ”în primul rând pe TikTok și Instagram”, care sunt ”neutri în ceea ce privește UE".
I’m here at the “gala” concert in the EU foreign aid dept’s €387k metaverse (designed to attract non politically engaged 18-35 year olds — see story below). After initial bemused chats with the roughly five other humans who showed up, I am alone. https://t.co/ChIHeXasQP pic.twitter.com/kZWIVlKmhL
— Vince Chadwick (@vchadw) November 29, 2022
Citește și:
Când Zuckerberg vorbește despre metavers, el vorbește în mod predominant despre Horizon, care este lumea virtuală creată de compania sa pentru a găzdui diverse experiențe - de la conversația cu prietenii, până la colaborarea cu colegii de serviciu - în timp ce porți o cască Meta Quest.
Termenul propriu zis de metavers a apărut pentru prima dată în romanul Snow Crash scris de Neal Stephenson, care a fost publicat în anul 1992. Conceptul de care tot mai multe companii de tech sunt interesate este considerat noua frontieră a internetului, scrie Flip.
Pentru a fi mai expliciți, metaversul este o lume virtuală în care utilizatorii, prin avatarurile lor, trăiesc experienţe interactive fără a fi prezenți fizic în locul respectiv. Este un fel de Second Life, doar că în metavers utilizatorii vor trăi experiența ca și cum ea s-ar desfășura live.
Mulți pun semnul egal între metavers și realitatea virtuală (VR). Totuși, metaversul este pentru realitatea virtuală ce sunt primele telefoane mobile pentru telefoanele inteligente din zilele noastre. Deci un proiect cu mult mai evoluat.
Metaversul este, practic, un univers virtual care va putea fi folosit pentru a crea holograme ale unui spațiu de muncă (Workplace), de joacă, de socializare (Horizon), în general. Realitatea virtuală, în schimb, este utilizată, pentru moment, în special pentru jocuri.
Citește mai mult AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News