Marca Academia Caţavencu s-a vândut joi, la licitaţie, la un preţ mult peste cei 140.ooo de euro plus TVA, de la care s-a pornit licitaţia. Singurii care s-au arătat interesaţi de brandul Academia Caţavencu au fost Doru Buşcu (directorul editorial al Academia Caţavencu) şi Sabina Fati (jurnalistă la România liberă). Jurnalista a fost reprezentată la licitație de Radu Șoldănescu.
Potrivit informaţiilor publicate de paginademedia.ro, marca a fost disputată aproape o oră. Doru Buşcu a licitat calm, ca un jucător de poker, în timp de Radu Șoldănescu se mai oprea, din când în când, pentru a reface calculele. A fost nevoie de 154 de paşi a câte 7.500 de euro pentru a se desemna noul proprietar al mărcii Academeia Cațavencu.
Brandul Academia Cațavencu a fost evaluat la 140.000 de euro, fără TVA, de către dunarea Creditorilor Cațavencu S.A.
Licitaţia pentru brand nu a fost accesibilă oricui. Există o condiție de bază: experiență de cel puțin trei ani în presă. Licitaţia a fost publică cu strigare.
Licitaţia de joi vizează mai multe active ale societăţii Caţavencu SA, printre care şi marca "Academia Caţavencu". Vor mai fi scoase la licitaţie un apartament cu trei camere situat în în comuna Ştefăneştii de Jos, al cărui preţ de pornire este de 103.390 de euro, fără TVA, autoturisme - la preţul total de 190.122 de euro, fără TVA, şi obiecte de inventar constând în aparatură, birotică, mobilier - la preţul de 96.905 euro, fără TVA. Licitaţia se va face pentru fiecare activ separat.
Citeşte şi:
140.000 de euro, valoarea brandului Academia Caţavencu
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News