Un avion a decolat din Londra spre Detroit cu 1.000 de bagaje la bord și niciun pasager.
Delta Air Lines a făcut ceea ce a numit a fi un pas ”creativ” pentru a rezolva o problemă uriașă a bagajelor pentru pasagerii care zboară de pe Aeroportul Heathrow, un aeroport cu probleme. Alții ar putea numi mișcarea extremă: compania aeriană a zburat cu un avion de la Londra către hub-ul său din Detroit, plin cu 1.000 de bagaje pierdute și zero pasageri.
O lipsă de personal care a provocat o criză pe Heathrow în ultimele săptămâni a fost acum numită ”airmageddon”.
Autoritățile aeroportuare au răspuns la zborurile anulate și la plângerile masive pentru bagaje pierdute spunând companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi. Așa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport, deși nu putea lua mai mulți pasageri.
Delta (DAL) a raportat miercuri venituri cu mult mai mici decât cele prognozate, în parte din cauza costurilor mai mari ale combustibilului, dar și în mare măsură costurilor atribuite rezolvării acestor probleme de logistică.
Deși Delta nu a dezvăluit costurile specifice problemelor legate de servicii, a spus că va plăti o sumă suplimentară de 200 de milioane de dolari în acest an pentru orele suplimentare și plata premium pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Reprezentanții companiei spun că nu iau în calcul alte costuri asociate cu întreruperile serviciului, cum ar fi avioanele pline cu bagaje în străinătate, fără clienți plătitori.
”Vreau să le mulțumesc clienților noștri pentru răbdarea și înțelegerea lor, în timp ce redăm fiabilitatea la care vă așteptați de la Delta”, a declarat CEO-ul Delta, Ed Bastian, în timpul unui apel cu investitorii miercuri.
Compania aeriană Emirates a acuzat unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume pentru ”incompetența” în gestionarea creșterii numărului de pasageri. Compania aeriană cu sediul în Dubai a criticat joi cererile formulate de aeroportul londonez Heathrow la începutul acestei săptămâni, care presupun ca transportatorii să nu mai vândă bilete pentru această vară. Compania aeriană, care operează șase zboruri zilnice de la Heathrow, a respins noile limite și le-a numit ”complet nerezonabile și inacceptabile”.
Heathrow, asemenea altor aeroporturi, s-a luptat să facă față unei reveniri a călătorilor după doi ani de restricții pandemice și de reduceri de personal. Aeroportul a transmis marți că va limita numărul zilnic de pasageri care pleacă la 100.000 până pe 11 septembrie.
”London Heathrow a ales să nu acționeze, să nu planifice, să nu investească. Acum, confruntați cu o situație de ”airmageddon”, din cauza incompetenței și lipsei de acțiune, ei împing întreaga povară, a costurilor și a gestionării situației dificile companiilor aeriene și călătorilor”, a transmis Emirates într-un comunicat.
Compania a spus că Heathrow a acordat doar 36 de ore pentru a se conforma noului plafon și a amenințat cu acțiuni legale împotriva companiilor aeriene care refuză să se conformeze. Emirates a adăugat că are suficient personal de handling la sol și de catering pentru a se ocupa de zborurile sale la aeroport. Citește AICI mai multe.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News