Află ce declarații a făcut compania aeriană cu privire la incident.
Un pasager din India a rămas blocat în toaleta unui avion timp de mai bine de o oră, după ce ușa toaletei s-a defectat în timpul călătoriei.
Bărbatul se afla la bordul unui zbor SpiceJet, din Mumbai în Bengaluru, o călătorie de 105 minute, când a rămas blocat în toaleta minusculă. El a fost scos din toaletă după ce zborul a aterizat în Bengaluru.
SpiceJet a emis scuze, spunând că regretă ”inconvenientele cauzate pasagerului”.
”Pe tot parcursul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa de la toaletă, iar pasagerul a primit imediat asistență medicală”, a declarat un purtător de cuvânt al SpiceJet pentru BBC, adăugând că compania aeriană îi va oferi acestuia o rambursare completă.
Compania aeriană a refuzat să ofere mai multe detalii despre pasager, dar un ziar a relatat că bărbatul se afla într-o ”stare de șoc”.
”Bietul om a zburat de la Mumbai la Bengaluru în interiorul toaletei și, în mod șocant, a aterizat prins în interiorul toaletei”, a declarat, sub protecția anonimatului, un oficial de la aeroportul din Bengaluru pentru Times of India.
Oficialul a adăugat că echipajul, care răspundea la apelurile de ajutor ale bărbatului, a încercat să deschidă ușa de mai multe ori. O stewardesă i-a strecurat apoi un bilet pasagerului în care îi cerea să nu intre în panică, a precizat oficialul.
”Domnule, am încercat cât am putut de mult să deschidem ușa... Nu intrați în panică. Vom ateriza în câteva minute, așa că vă rugăm să închideți capacul și să vă așezați pe el și să vă asigurați. De îndată ce ușa principală va fi deschisă, va veni inginerul”, ar fi fost scris pe bilet.
Incidentul a avut loc într-un moment în care ministrul indian al aviației a declarat că va înființa ”camere de război” în cele șase aeroporturi mari ale țării pentru a rezolva problemele legate de inconvenientele pasagerilor.
Sute de zboruri interne au fost întârziate începând de duminică, după ce o ceață densă a cuprins Delhi, care găzduiește unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din India. Companiile aeriene au dat vina pe efectul în cascadă al ceții pentru haosul creat, însă pasagerii furioși au acuzat companiile aeriene și aeroporturile de comunicare inadecvată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu