Un baschetbalist din NBA și-a făcut brand din monosprânceană

Anthony Davis, pivot al echipei de baschet a universității Kentucky și jucător în următorul Draft NBA și-a înregistrat monosprânceana ca marcă, transmite Yahoo! News.

Astfel, Davis a înregistrat următoarele mărci comerciale: “Fear the Brow" și "Raise The Brow".

Sportivul și-a explicat gestul astfel: “Nu vreau ca cineva să își mai crească sprânceană ca a mea și apoi să facă o avere din asta. Împreună cu familia am hotărât să facem noi asta pentru că este un lucru special”. Davis crede că sprâncenele sale o să îi aducă milioane de dolari. Încă din universitate mulți l-au sfătuit să își penseze sprâncenele: “Am venit în echipă și mulți le-au considerat scârboase, dar m-am gândit că ele pot să mă scoată în evidență și le-am făcut brandul meu ”, a mai adăugat baschetbalistul. În anul 1988, Pat Riley, pe atunci antrenor al echipei de baschet Los Angeles Lakers,  și-a înregistrat  expresiile “3 peat” și “three-peat” care înseamnă că o echipă a câștigat trei campionate consecutiv.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel