Caz controversat la un mare lanț de magazine din România!
Auchan România a transmis următorul drept la replică, pe care îl publicăm în integralitate:
’’Ca urmare a informațiilor publicate, dorim să facem următoarele precizări: Încă de mai bine cu două luni în urmă, prețul de vânzare permanent al acestui produs a fost de 19,50 lei. În perioada 2-22 octombrie, produsul a beneficiat de o reducere semnificativă, de -35%, find una dintre cele peste 1000 de oferte aniversare Auchan pentru a marca cei 18 ani de activitate.
După terminarea campaniei, din 23 octombrie, am reușit să negociem un preț la fel de mic pentru o cantitate limitată, pentru a extinde avantajul chiar și după finalizarea promoției aniversare, ca parte a angajamentului nostru de a oferi prețuri mici zi de zi și de a proteja puterea de cumpărare a românilor. Așadar, pe 24 octombrie, când au fost făcute aceste fotografii, noul preț de vânzare afișat era cel corect, iar afișul promoțional nu mai era valabil, pe acesta fiind specificată perioada de valabilitate: 2 - 22 octombrie’’.
Un cititor DC News ne-a semnalat o situație petrecută într-un magazin Auchan din România. Acesta a cumpărat o brânză cremă de vacă la promoție, însă, după spusele sale și pozele făcute, pare că nu era chiar o promoție. Așa să fie?
Iată mesajul cititorului:
’’Am cumpărat o brânză cremă de vacă, de la Auchan, și am constatat următoarea situație cel puțin contradictorie, în contextul reducerilor exclusive ale cardului de fidelitate Auchan.
La raft era afișat un pliant frumos colorat cu o reducere de 35% aplicată produsului, respectiv erau afișate două prețuri: Fără card de fidelitate era prețul 19,50 RON și prețul cu cardul de fideliate, respectiv 12,68 RON, după reducerea aplicată de 35%!
Însă, după ce am ridicat acel afiș promoțional, am observat că prețul inițial al brânzei, fără această promoție, este, de fapt, 13,10 RON, nu 19,50 RON cât era pe pliantul promoțional. La casa de marcat, după ce am aplicat cardul cu reducerea de 35%, am plătit 12,68 RON!
A doua zi, după ce a expirat promoția, prețul rămas la raft era cel de 13,10 RON! La casa de marcat am plătit, astfel, 13,10 RON! Prin urmare, unde este reducerea de 35% a produsului? Atașez și două dovezi, poze sugestive în acest sens!’’.
Am solicitat către Auchan România un punct de vedere/drept la replică, la situația prezentată de cititorul DC News. Îl vom publica când îl vom primi!
Dacă luăm la pas mai multe hypermarketuri și supermarketuri, cu dorința de a cumpăra anumite produse, de exemplu fructe, vom observa că există o anumită tendință! Unii spun că este o practică generalizată de a înșela clienții, de la gramaj până la originea produselor.
Alții spun că sunt erori umane ale unor angajați surmenați, cu salarii mici. Oricare ar fi cauza, în rândurile de mai jos vă relatez o situație recentă pe care am întâlnit-o de mai multe ori în marile lanțuri de magazine.
De exemplu, pe raftul unui mare lanț de supermarketuri din România anumite produse sunt prezentate la vânzare ca fiind românești, însă dacă ne uităm mai exact la origine, respectiv țara de proveniență vom avea o mare surpriză!
Toamna, în plin sezon al fructelor românești, în unele magazine mari din România merele de import sunt prezentate ca fiind... din România. Și avem două cazuri concrete, întâmplate într-un supermarket din Cluj-Napoca. Vezi continuarea articolului aici!
Citește și - Alertă alimentară la Kaufland. Produse toxice, retrase de la vânzare - Foto în articol
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu