Conceperea unui echipament de fotbal nu este treabă ușoară într-o lume în care sportul a devenit o adevărată industrie.
Conceperea unui echipament de fotbal nu este treabă ușoară într-o lume în care sportul a devenit o adevărată industrie, conform CNN.
Clubul italian de fotbal Pescara a simplificat procesul de creare a tricourilor pentru jucător, lăsând un copil de 6 ani să facă treaba.
Echipa din Serie B a lansat o competiție pentru micuții fani, permițându-le să vină cu concepte de echipament.
Așadar, clubul a anunțat câștigătorul acelei competiții, cu mottoul „Dă-i un picior lui Covid-19": un fan de 6 anișori pe nume Luigi D'Agostino.
Designul conține un delfin, simbolul clubului, jucându-se cu o minge de fotbal, printre valuri, lângă un curcubeu.
Sponsorul Pescarei, Errea, a anunțat că va produce tricoul pentru sezonul viitor. Compania l-a invitat pe micuț în sediul clubului, pentru a se întâlni cu designerii și echipa de producție.
Pescara a lansat provocarea pentru a le da de lucru copiilor inventivi, în timpul restricțiilor din Italia. Cu toate acestea, popularitatea de pe rețelele de socializare a rezultat în dezvoltarea provocării într-un proiect adevărat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu