Un copil mic a pus pompierii pe drumuri după ce un colac de toaletă destinat copiilor i-a rămas blocat în jurul capului.
Un ștrengar i-a pus pe pompierii din comitatul Durham pe drumuri pentru a-l salva de propria năzbâtie. Cel mic care și-a blocat capul într-un colac de toaletă destinat copiilor, scrie BBC.
Echipajul de salvatori din Darlington a tăiat colacul și l-a eliberat pe Edward după ce capul ia rămas înfipt în oliță.
”Nu a fost misiunea de salvare. Cumva, reușise să-și blocheze colacul de antrenament în jurul capului, dar echipajele noastre s-au pus pe treabă repede și au reușit să-l elibereze în cel mai scurt timp”, a spus Serviciul de Pompieri și Salvare din comitatul Durham și Darlington.
Scene șocante au fost surprinse în Bacău. Un copil aflat în cărucior a fost împins de viscol de pe trotuar, în stradă. A fost cât pe ce să se întâmple o tragedie, asta pentru că tatăl micuțului intrase la păcănele și lăsase copilul nesupravegheat afară, scrie Ziarul de Bacău.
Afară era ger, iar vântul bătea cu putere. În imaginile video surprinse de un martor se vede cum căruciorul a început să fie împins de vânt spre stradă, câțiva zeci de metri. Tatăl copilului a ieșit de la păcănele, a alergat și l-a prins în ultima clipă. În zonă circulau multe mașini, iar dacă micuțul ar fi ajuns pe șosea ar fi putut fi lovit în orice moment. Citește mai multe și vezi imaginile AICI.
O maşină de poliţie despre care s-a dovedit mai târziu că nu se afla în misiune a lovit, chiar pe o trecere de pietoni din Capitală, două fete minore. Una dintre fete, în vârstă de doar 13 ani, a murit la faţa locului, iar cealaltă a ajuns la spital cu multiple fracturi.
”În accidentul de azi, trebuie făcută o expertiză tehnică profesionistă, să se vadă cât de uzate erau cauciucurile, ce temperatură era afară, totul. Trebuie adăugat şi timpul de reacţie aici. Sunt multe elemente care trebuie puse într-o astfel de ecuaţie! Dar la noi nu sunt făcute astfel de anchete foarte bine. Nu va veni niciodată la noi procurorul să verifice presiunea în roţi, temperatura asfaltului, uzura cauciucului temperatura de afară, umiditatea. Acestea pot modifica extraordinar de mult rezultatul distanţei de frânare. Sunt elemente care, din păcate, în anchetele noastre nu intră. La noi se spune că era carosabilul uscat sau umed, atât", a spus Titi Aur. Vezi AICI articolul integral.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News