Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, în parteneriat cu IT SYSTEMS INTERNATIONAL SRL, vor implementa proiectul "Tracking Task-Serviciu electronic de gestionare și monitorizare a relațiilor interdepartamentale din cadrul SPO.
Derulat pe o perioadă de 18 luni, între 6 ianuarie 2014 și 6 iulie 2015, proiectul beneficiază de cofinanţare din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 4 "Modernizarea Serviciului Public de Ocupare", Domeniul Major de Intervenție 4.1-„Intărirea capacității SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare".
Noul proiect al ANOFM în colaborare cu IT SYSTEMS INTERNATIONAL urmărește printre altele:
- eficientizarea activității personalului SPO;
- asigurarea transparenței cu privire la sarcinile de serviciu delegate către personalul SPO de la nivel central către nivelul teritorial cât in în ceea ce privește relaționarea interdepartamentală cu privire la aceste sarcini;
- accesul facil și rapid la documentele interne ale SPO astfel încât informația să ajungă la nivelul specialiștilor interesați din cadrul SPO, oriunde în țară;
- eficientizarea activității și îmbunătățirea comunicării în ceea ce privește realizarea și transmiterea documentelor ca urmare a implementării unei platforme informatice care să asigure un mediu colaborativ modern, eficient și rapid;
- eficientizarea activității de coordonare prin utilizarea platformei menționate care să asigure o comunicare multidirectională, o comunicare ierarhică eficientă, pe diverse teme în cadrul SPO.
Proiectul strategic, la nivel național, se adresează tuturor celor 43 de agenții pentru ocuparea forței de muncă și are în vedere un grup țintă de 180 de persoane angajate în țară în cadrul SPO din departamente precum buget, mediere, consiliere, management, care vor beneficia de sesiuni de pregătire pentru gestionarea și utilizarea aplicației informatice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu