Un român a găsit o soluţie inedită pentru a încărca bateria maşinii Dacia Spring, în lipsa unor staţii de încărcare.
Acesta a tras un prelungitor de la etajul 3 al blocului unde locuieşte. Imaginile au ajuns pe un grup de Facebook dedicat proprietarilor de Dacia Spring, iar internauţii chiar l-au lăudat pe acesta pentru soluţie. „Dovada că dacă vrei poți…”, „Foarte tare. Bravo lui. Eu încarc de la etajul 1 într-un garaj de lângă bloc”, au comentat unii pe grupul de Facebook Dacia Spring România Official.
Dacia Spring a ajuns să coste în luna noiembrie 19.100 de euro. Prețul este pentru varianta Confort Plus. La lansare Dacia Spring costa 18.100 de euro.
Un alt şofer le transmite celorlalţi lucrurile pe care să le ia în calcul înainte de a-şi cumpăra modelul electric Dacia.
"Pt cei care au în gând o achiziție de Spring le transmit ce să ia în calcul:
1. Gândeşte-te bine ce nevoi vrei să-ţi satisfaci cu această maşină.
2. Dacă vrei confort de Logan, uită de ea.
3. Dacă stai la bloc și te gândești că încarci moca... uită, că o să stai ore la coada să încarci și cam 1 ora să o încarci.
4. Dacă te aștepți să nu ai disconfort, uită, nu e pt tine... și încep asa: se intră în maşină pe rând dacă nu vrei să te lovești unul de celălalt. La fel și cu centura de siguranţă. Se pune pe rând!
5. Filtrul de polen e de proastă calitate, ai toate mirosurile de afară înăuntru.
6. Dacă plouă sau e umezeală, masina se aburește peste tot. Mai ales dacă sunt 2 persoane în masină.
7. Farurile bat cam la 2 m
8. Antifonarea e praf... ai grija la problemele cu inima. Dacă te claxonează cineva...
9. Sunetul de avertizare pietoni care e constant pana la 30km/h se aude la fel de tare și în masina.
10. Când claxonezi tu, e ca și cum te-ai claxona pe tine.
11. Vrei sa asculți muzică în maşină? Schimbă boxele.
12. Eşti supraponderal, uită de ea", a transmis un şofer pe acelaşi grup.
Chiar dacă industria auto trece în prezent printr-o electrificare masivă, clienții acestora, conform ultimelor studii nu cunosc din ce motoare este alcătuit sistemul de propulsie a vehiculelor electrice. Astfel, în cadrul unui eveniment care avea ca subiect principal viitorul mobilității electrice, Toyota a declarat că a realizat câteva studii pentru a afla cât de informați sunt clienții săi în vederea cunoștințelor generale despre vehiculele electrice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News