Una din patru mașini Dacia care au ieșit de pe linia de montaj de la Mioveni a avut sistem GPL instalat direct din fabricație, a transmis compania.
Potrivit Ziarulargesul.ro, directorul centrului de inginerie Renault Technologie Roumaine, Alexander Simionescu, a transmis: „Tehnologia GPL ajută la atingerea prevederilor normelor CAFE şi este integrată de echipele noastre de ingineri aici, în România, pe motorizările existente în gamă. Emisiile de CO² sunt mai scăzute cu 11% faţă de versiunea pe benzină. Lucrăm îndeaproape cu colegii din uzine, astfel încât să livrăm clienţilor noştri o alternativă mai curată, simplă şi competitivă”.
Începând de anul trecut, Dacia a adoptat denumirea comercială ECO-G pentru versiunile echipate cu motoare cu alimentare mixtă benzină/GPL. În 2020, pe piaţa din România, au fost vândute peste 10.300 de vehicule cu motorizare ECO-G, ceea ce echivalează cu aproape 23% din totalul înmatriculărilor mărcii. Pe modele, ponderea cea mai importantă a versiunilor ECO-G a fost înregistrată în cazul Sandero (44%), urmat de Logan (29% din total). În 2020, Dacia a fost lider pe segmentul GPL, această motorizare fiind existentă pe toată gama VP în Europa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News