Un site CUNOSCUT a vândut produse ESENȚIALE la suprapreț. Anchetă independentă

Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ

Compania Amazon a fost acuzată că a crescut prețurile produselor esențiale precum săpunul dezinfectant și hârtia igienică, se arată într-un raport alcătuit de un grup pentru drepturile consumatorilor.

Conform The Verge, raportul Public Citizen a analizat peste 10 produse, incluzându-le pe cele vândute de terți și pe cele „vândute de Amazon”. Astfel, între mai și august, prețurile unor produse s-au mărit de patru ori, încălcând propria politică pentru prețuri a Amazon.

Răspunzând la acest raport, Amazon a transmis că „nu a fost loc de creștere a prețurilor” în serviciul său, incluzând produse pe care le vinde direct. „Sistemele noastre sunt concepute să ofere clienților cel mai bun preț online și dacă vedem vreo eroare lucrăm rapid să o rezolvăm”, a transmis un purtător de cuvânt. Cu 48% ar fi crescut prețurile pentru dezinfectantele de mâini, însă alte măștile de unică folosință au ajuns și la adaos de 1.000%, transmite Public Citizen.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel