O strângere de fonduri pe mai multe platforme a strâns mai bine de 1,5 milioane euro pentru a ajuta cu lupta împotriva Covid-19.
O strângere de fonduri pe mai multe platforme a strâns mai bine de 1,5 milioane euro pentru a ajuta cu lupta împotriva Covid-19, conform CNN.
Transmisiunea live #HopeFromHome (#SperanțăDeAcasă, n.r.) a adus împreună oameni de divertisment, influențatori, gameri și alți creatori de pe platforme precum YouTube, Facebook și Twitter pentru a ajuta trei fundații globale.
Sean McLoughlin, un creator de conținut irlandez care deține canalul Jacksepticeye, a fost organizatorul principal al evenimentului de pe YouTube.
Transmisiunea sa live de 12 ore a strâns mai bine de 600.000 de euro, adică aproape de 40% din totalul global.
„Cuvintele nu pot exprima cât de nebunesc a fost azi", a scris McLoughlin într-o postare pe Instagram, după streaming. „Sunt foarte copleșit emoțional și nu am decât iubire și mulțumire față de cei care au donat și au făcut o diferență uriașă astăzi".
Donațiile au fost facilitate de platforma Tiltify, iar fondurile vor fi împărțite în mod egal între trei fundații de caritate: United Way Worldwide; Reacția de solidaritate a fundației ONU față de Covid-19 pentru Organizația Mondială a Sănătății; Red Nose Day a Comic Relief SUA.
„Este minunat să vezi cum comunitatea online vine laolaltă pentru #HopeFromHome", a transmis CEO-ul Tiltify, Michael Wasserman. „Ieri am avut cele mai multe donații exclusiv online pe care le-am văzut vreodată în 12 ore".
„În timp ce OMS conduce lupta contra bolii, trebuie să o susținem. Să vedem cum comunitățile online, mici și mari, vin în ajutor ieri pentru a strânge fonduri este extrem de îmbietor", a transmis președintele Fundațiilor ONU, Elizabeth Cousens.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News