Compania Unilever va renunța la cuvântul „normal” care apare pe produsele sale de înfrumusețare/îngrijire personală și va interzice editarea excesivă a fotografiilor modelelor de pe ambalaje.
Conform BBC, mesajul a fost comunicat prin intermediul directorului diviziei de îngrijire personală, Sunny Jain. Acesta a explicat că interdicția de a folosi cuvântul „normal” va fi valabilă pentru „forma, mărimea sau proporțiile corpului și pentru culoarea pielii”. Firma fusese acuzată în trecut că a promovat stereotipuri despre pielea închisă la culoare.
„Știm că dacă scoatem «normal» de pe produsele și ambalajele noastre nu o să rezolvăm în totalitate problema, dar este un pas important înainte”, a transmis Jain. În plus, Unilever a promis că va crește numărul de reclame care includ persoane din grupuri în general subreprezentate și că va folosi ingrediente mai naturale și biodegradabile în gama de produse de înfrumusețare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu