Unilever SCHIMBĂ numele unui produs. La ce termeni rasiști renunță

Compania Unilever va redenumi o loțiune de luminare a pielii, „Fair & Lovely” (Deschis & Minunat), după critici legate de rasism și inechitate.

Conform BBC, firma va renunța și la termenii „luminare” și „albire” de pe produsele sale vândute în Asia. Unilever a recunoscut că brandingul sugera „un ideal singular de frumusețe”.

Acest produs a contribuit, a perpetuat și a beneficiat de rasismul internalizat și propune sentimente împotriva oamenilor de culoare”, transmite o petiție semnată de 18.000 de persoane pentru eliminarea numelui de „Deschis & Minunat”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel