Up România, companie specializată în soluții de motivare a angajaților, lansează platforma Up Achiziții www.up-achizitii.ro, un serviciu în beneficiul companiilor mici și mijlocii cărora le facilitează interacțiunea cu furnizori de produse și servicii.
România este prima țară din grupul Up care lansează acest proiect, planul fiind de a replica modelul și în alte țări. Prin această mișcare, Up își diversifică activitatea, devenind un hub de servicii pentru companii.
Ideea lansării acestei platforme este rezultatul a 16 ani de activitate în România, timp în care Up România și-a construit un portofoliu solid și stabil de clienți, format din peste 15.000 de IMM-uri și 750.000 de angajați.
„Din interacțiunea constantă cu clienții am ajuns să cunoaștem foarte bine situațiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziții. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii și furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă și am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect.", a spus Elena Pap, director general Up România.
Up Achiziții este, așadar, locul de întâlnire al companiilor cu furnizorii, un spațiu în care Up aduce față în față cererea și oferta.
Platforma Up Achiziții simplifică și eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse și servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor și pentru a plasa comenzi, iar plățile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului. De cealaltă parte, furnizorii nu se mai confruntă cu o piață greu de accesat.
„Pentru început, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică și papetărie, dar ne vom dezvolta și pe segmentul benzinăriilor, asigurărilor și abonamentelor medicale. Important de menționat este că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienții platformei Up Achiziții, care pot ajunge la 60%, în funcție de serviciile și volumele achiziționate.", a adăugat Elena Pap.
Grupul Up:
Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în 19 ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 26,6 de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile. www.up.coop
UP ROMÂNIA S.R.L.
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 16 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:
• Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii - tichete pe suport de hârtie și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanță Chèque Vacances, tichete de creșă Chèque Bébé
• Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online • Servicii dedicate comercianților
• Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială - tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News