UPC, unul dintre principalii furnizori de cablu TV, vine cu precizări refritoare la prețul serviciilor pentru perioada următoare.
"UPC România își propune, în permanență, să le ofere clienților servicii de internet, televiziune și telefonie la cele mai înalte standarde, astfel încât aceștia să se bucure de cea mai bună experiență de divertisment și cea mai bună experiență de conectivitate, oriunde ar fi. De aceea, la sfârșitul anului trecut, am lansat un nou portofoliu de produse, reconfigurând pachetele noastre de servicii într-un concept simplificat și consolidat care aduce clienților UPC o serie de beneficii prin îmbogățirea grilei de canale și creșterea vitezei de internet", se precizează într-un comunicat al companiei primit la redacție.
"Astfel, prin acest demers punem la dispoziția clienților noștri cele mai noi servicii UPC și extindem beneficiile către aceștia, venind în întâmpinarea solicitărilor primite de la abonații noștri: simplificăm portofoliul de produse și oferim un plus de beneficii clienților.
Unui segment de clienți, alături de trecerea la noul portofoliu de produse, li se va majora prețul facturii lunare, aceasta reflectând o parte din creșterea costurilor de furnizare a serviciilor. Majorarea de preț se aplică doar clienților care au fost informați individual de acest aspect. Toți clienții cărora li se modifică contractul de furnizare de servicii au fost notificați, în prealabil, în mod transparent și individual, prin mijloacele cerute de lege. Toți clienții cu creșteri de tarif au fost informați și asupra dreptului lor de a înceta contractul fără plata de penalități sau despăgubiri.
Întregul demers vine în intampinarea nevoilor clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a se bucura de cele mai noi servicii UPC", mai precizează comunicatul UPC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu