Reducerile din luna ianuarie determină turiștii din toată lumea să practice un altfel de turism: pentru cumpărături. Febra reducerilor umple mall-urile din București cu turiști străini. Capitala României se alături, din ce în ce mai mult, unor destinații consacrate precum Milano, Paris, Londra, Dubai, China, Thailanda, New York.
Raluca Anghel, specialist în marketing turistic, a spus, pentru Agerpres: ”Dacă în urmă cu câţiva ani subiectul vacanţelor de shopping era la mare modă, în ultimii ani, agenţiile de turism nu au mai pus un accent deosebit pentru acest tip de turism. Asta nu înseamnă că la nivel internaţional această nişă nu este în continuare exploatată de acestea. Dimpotrivă, shopping-ul atrage foarte mult turiştii, mai ales în anumite destinaţii consacrate, cum ar fi: Milano, Paris, Londra, Dubai, New York şi, de ce nu, China sau Thailanda”.
”Ianuarie este luna cea mai atractivă din punct de vedere al reducerilor. Mulţi dintre turiştii care călătoresc în America sau Thailanda au o solicitare specială, şi anume aceea să includem în circuitul lor măcar două zile de shopping în New York, pe celebra Fifth Avenue, sau în Bangkok, unde este ştiut că preţurile la branduri recunoscute sunt accesibile”, a declarat, la rândul său, Daniela Shah, coproprietar al primei agenţii de turism tailor-made din România.
[citeste si]
Interesant este că şi Bucureştiul a devenit în ultimii ani o destinaţie de shopping pentru turiştii din Israel, Moldova şi Bulgaria. Perioada reducerilor este aşteptată nu numai de către clienţii români, ci şi de unii turişti străini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turiştii israelieni, care prefera să cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru preţurile mari la haine şi nu numai.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News