O britanică a petrecut, împreună cu logodnicul său, o vacanță de coșmar în valoare de 3.000 de lire, în Mexic. Când s-a plâns de condițiile de cazare, britanica a primit un răspuns cel puțin revoltător: "Tacă-ți gura cu plângerile tale.(...). Cei de la hotel ne-au spus că este o femeie ușoară.".
"Când am ajuns la hotel, camera nu semăna de niciun fel cu cea care apărea pe reclama de pe site-ul Thomson. Nu era în niciun caz cea la care mă aşteptam la preţul pe care îl plătisem", a declarat Gemma Fish pentru Daily Mail.
Femeia a decis să plătească în plus pentru o cameră premium, dar nici aceasta nu era confortabilă. "Ca să fiu sinceră, semăna mai mult cu o celulă a unei închisori decât cu o cameră de 3.000 de lire sterline. A fost cumplit. Nu-mi venea să cred că ne puteau face asta", a precizat Gemma Fish.
Britanica a contactat imediat operatorul de turism Thomson, prin intermediul căruia şi-a rezervat sejurul și au fost mutați într-o cameră mai bună, dar care nu se ridica la nivelul costului.
La o lună după ce Gemma Fish s-a întors din vacanţă, a primit pe mail o serie de mesaje de la o persoană care se recomanda membră a echipei de custom service a operatorului de turism Thomson. "Gemma, tu chiar crezi că ne pasă? Pentru că nu ne pasă, aşa că să-ţi tacă gura cu plângerile tale şi fă o rezervare la Thomas Cook altă dată pentru că nu vrem să ne fii clientă. Hotelul ne-a spus că eşti o femeie ușoară", scria într-unul din mailurile primite de britanică.
Thomson şi-a cerut scuze pentru email-urile primite de Gemma Fish. A susținut că un angajat a intrat pe mai multe conturi interne ale companiei şi le-a trimis mesaje "inadecvate" clienţilor.
Britanica a primit două vouchere, cu o sumă cumulată de 250 de lire.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News