O nouă agenție de turism a fost lansată în România.
TravelBrands se numește, iar în spatele lansării se află Dragoș Atanasiu, fost președinte ANAT. De asemenea, este și proprietarul Grupului Eurolines.
Ținta TravelBrands, noii agenții de turism, este de 40 de sedii în doi ani, adică top 5. Brandul se adaugă agenției TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de Dragoș Anastasiu. Diferența este că se adresează clienților care nu au un buget sau venituri peste medie pentru vacanță, adică persoanelor care caută vacanțe ieftine, cu un buget sub medie.
TravelBrands este un agregator, care adună oferte de la toți operatorii de turism din România și din Germania într-o singură agenție.
Sunt deschise deja șase agenții, în București două, iar restul în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Vaslui.
"Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiștilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenți cu o agenție TUI TravelCenter și am identificat un spațiu care se potrivea pentru o agenție de turism. Așa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: două branduri turistice, unul poziționat medium high, cum este TUI, și altul poziționat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii și mici. Vindem pachete de la toate agențiile importante și le promovăm inclusiv logo-urile in vitrină", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu