Pentru bărbații din România, situația financiară personală este un motiv de a continua sau de a pune capăt unei relații sentimentale.
• Pentru peste 18% dintre bărbații din România, situația lor financiară a fost un motiv de a continua sau de a pune capăt unei relații sentimentale
• Pentru 11% dintre femeile din România, situația financiară personală a fost un motiv de a continua sau de a pune capăt unei relații sentimentale
• 25% dintre românii intervievați au afirmat că, din cauza situației financiare, cel puțin o dată s-au mutat înapoi cu părinții
• Pentru 45% dintre români, situația financiară s-a îmbunătățit în ultimul an, respectiv pentru 50% dintre bărbații și 40% dintre femeile intervievate.
Potrivit Raportului Consumatorilor privind Plățile Efectuate de aceștia, peste 18% dintre bărbații și 11% dintre femeile intervievate din România au afirmat că, la un moment dat, situația financiară personală a fost un motiv care a influențat viitorul relației sentimentale.
Influența pe care situația financiară o are asupra unui cuplu
Desfășurat în 24 de țări europene, Raportul Consumatorilor privind Plățile efectuate de aceștia analizează influența pe care situația financiară o are asupra unui cuplu. Întrebați dacă situația lor fianciară a fost un motiv pentru continuarea unei relații sentimentale, 18% dintre bărbații europeni si 14% dintre femeile europene au răspuns afirmativ.
Practic, aceștia au realizat la un moment dat că situația lor financiară reprezintă un avantaj în relația de cuplu. Pe primele locuri la răspunsuri afirmative cu privire la influența situației financiare asupra relației se situează Ungaria, cu 68% , Franța cu 24% si Spania cu 19%. De asemenea, din cauza situației financiare, 20% dintre europeni au fost nevoiți a se muta în ultimul an înapoi cu părinții. În România, 25% dintre respondenți s-au mutat înapoi în casa părintească, cei mai mulți dintre ei (33%) având între 25-34 ani. Întrebați dacă situația lor fiananciară s-a îmbunătățit în ultimul an, 38% dintre europeni au răspuns afirmativ, 45% dintre români arătându-se optimiști cu privire la situația lor financiară. Despre European Consumer Payment Report, editia 2017-2018.
[citeste si]
Au fost culese răspunsurile a 24401 respondenți cu vârste între 18-65 ani din 24 de țări europene. În România, întrebările au fost adresate unui eșantion de 1000 de repondenți, dintre care 48% bărbați și 53% femei, cu vârste cuprinse între 18-50 ani, peste 75% dintre aceștia având studii superioare și fiind angajați în momentul interviului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu