Valentino a prezentat colecția sa haute couture pentru toamnă - iarnă, sezonul următor.
Valentino a ieșit din rânduielile așezate ale lumii modei și a dat Parisul pe Roma și Veneția pentru colecțiile de vară și implicit iarnă, scrie Vogue France.
La Colona Palace, casa de modă a prezentat colecția haute couture de primăvară - vară pentru anul 2021. Se pare că pandemia a fost o ocazie de introspecție în propriile arhive, astfel că în locul unor linii pret-a-porter, Valentino a venit cu 2 prezentări ale artei croitoriei. Prezentarea colecției de vară a fost transmisă în online, astfel dispărând conceptul de front row (trad. - primul rând).
Veneția a fost casa show-lui colecției de toamnă - iarnă haute couture `21-`22, iar neobișnuitul a fost la el acasă și în cele mai mici detalii, casa de modă alegând să prezinte în afara calendarului oficial și cu siguranță nu în capitala modei, Paris. De asemenea, a fost păstrat trendul pentru locații inedite și stream online.
Modelele au defilat pe fundalul „Idee di pietra - Olmo”, de Giuseppe Penone. Colecția a fost o ușă deschisă tinerelor talente din industria modei, 17 artiști colaborând cu creatorii casei, suflul noului fiind pus în valoare de priceperea și cunoștințele celor care lucrează alături de Valentino.
Cosima, o artistă londoneză, a susținut un spectacol live, chiar pe scena unde defilau creațiile de modă.
Ceea ce ar fi de remarcat, dincolo de spectacolul în care s-a transformat defilarea de modă, este că locația, aleasă de Pierpaolo Piccioli, Gaggiandre al Arsenalului de la Veneția, care constă din două foste șantiere navale ce dispun de un bazin intern imens, construit între 1568 și 1573. În cadrul prezentării, modelele au defilat pe margine bazinului, culorile vibrante și formele ample ale rochiilor reflectându-se în apă.
În acest an, prezentarea cu valențe multiple a fost și o platformă de promovare pentru cea de-a 49-a ediție a Festivalului Internațional de Teatru, Valentino făcând un parteneriat cu Bienala de la Veneția. Festivalul a avut loc între 2 și 11 iulie.
Tonul a fost dat de începutul showului, decorul fiind o operă de artă creată în 2008 de Pierpaolo Piccioli și comandată de Fundația Vulstat, numită „Idee di pietra - Olmo”. Creația părea că răsare din laguna medievală, devenind un decor complet pentru spectacolul de modă.
În total au defilat 84 de ținute (55 de femei și 9 bărbați), care au împletit măiestria croitoriei haute couture cu creativitatea contemporană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News