Zilnic, 120 de camioane cu marfă sunt trimise către magazinele din reţeaua Auchan.
Conducerea retailerului Auchan România transmite, pe lângă un apel la calm şi responsabilitate, un mesaj de mulţumire angajaţilor din magazinele proprii, care depun eforturi considerabile pentru a asigura clienţilor produsele necesare, în condiţiile în care vânzările s-au dublat în ultima perioadă, iar zilnic 120 de camioane cu marfă sunt trimise către magazinele din reţea.
"În aceste zile de escaladare a situaţiei medicale, de agitaţie, teamă, ştiri în flux - interne şi internaţionale, pe lângă apelul la calm, la responsabilitate şi încredere, pe care îl facem de mai bine de două săptămâni, doresc să exprim public sincere mulţumiri tuturor angajaţilor din magazinele şi serviciile Auchan şi, la o scară mai largă, tuturor angajaţilor din comerţ, oameni simpli care, în fiecare zi, prin eforturi importante, vin în sprijinul dumneavoastră pentru a vă asigura cele necesare. Numai de la începutul acestei săptămâni trimitem zilnic 120 de camioane pe zi către magazinele noastre, vânzările au crescut foarte mult, chiar cu 100% de câteva zile, numărul de clienţi la fel, se lucrează în condiţii destul de grele, iar aceşti oameni fac faţă cât pot de bine comenzilor crescute, paleţilor de marfă, umplerii rafturilor, totul în condiţiile asigurării igienei şi siguranţei pentru clienţi. Mă înclin în faţa tuturor pentru munca responsabilă pe care o fac, pentru solidaritatea de care dau dovada şi îi asigur că toate eforturile lor vor fi recompensate. Sunt mândru că avem asemenea echipe!", a declarat, vineri, pentru AGERPRES, directorul general Auchan Retail Romania, Ionuţ Ardeleanu.
Nu în ultimul rând, şeful Auchan România a adresat mulţumiri şi clienţilor care, în ciuda perioadei pe care o traversăm, au dat dovadă de "multă înţelegere, de înţelepciune, de maturitate", dar şi furnizorilor care depun eforturi importante, pentru a suplimenta producţia şi stocurile.
"Aş vrea sa le transmit un salut de mulţumire furnizorilor noştri, care depun eforturi la fel de importante, pentru a suplimenta producţia şi stocurile, transportatorilor, partenerilor logistici, partenerilor de servicii instore, dar şi autorităţilor, tuturor cu care colaboram îndeaproape în acţiunile de prevenire şi menţinere a unui climat sigur în magazinele noastre", subliniază Ardeleanu.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat, joi, că magazinele membre ale Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) nu au probleme cu stocurile de alimente de bază şi cu stocurile de produse dezinfectante, deşi cererea pentru acestea din urmă continuă să fie foarte mare.
Citește și: Apelul AUCHAN pentru clienți: Să cumpere RESPONSABIL!
De asemenea, Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) a dat asigurări că stocurile de produse alimentare sunt suficiente pentru a satisface nevoile cetăţenilor.
"Discuţii referitoare la stocurile de produse alimentare au avut loc şi cu reprezentanţii Marilor Reţele Comerciale, care au asigurat, la rândul lor, că există stocuri suficiente de produse alimentare şi că magazinele se aprovizionează în permanenţă. Marile magazine funcţionează cu un stoc de rulaj, iar, în funcţie de cererea zilnică, îşi ajustează stocurile şi producţia. În momentul de faţă, la operatorii economici din domeniul alimentar şi pe platformele logistice ale marilor magazine, există cantităţile necesare acoperirii solicitărilor de alimente din ultima perioadă", spun reprezentanţii ANSVSA.
Supermarketurile şi hypermarketurile din Capitală au fost luate cu asalt în aceste zile în contextul pandemiei de coronavirus, clienţii golind pe repede înainte rafturile magazinelor. Panica a debutat în urmă cu două săptămâni cu produse de igienă şi dezinfectante, dar a atins apogeul în aceste zile cu produsele alimentare şi medicamente.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News