Vânzările Dacia în Europa au crescut cu 41%, graţie noii identităţi a brandului

Vânzările Dacia în Europa au crescut cu 41%, graţie noii identităţi a brandului
Vânzările Dacia în Europa au crescut cu 41%, graţie noii identităţi a brandului

Grupul auto francez Renault a început anul 2023 în forţă, cu o creştere a veniturilor de 30% în primul trimestru, graţie unui avans de două cifre a numărului de automobile livrate precum şi preţurilor mai mari, transmite Reuters.

 

În primele trei luni ale acestui an, grupul Renault a înregistrat venituri totale de 11,5 miliarde de euro, în creştere cu 29,9% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care a livrat 535.000 de automobile, în urcare cu 14,1% în ritm anual, după patru ani consecutivi de scădere.

În cazul mărcii Dacia, vânzările au crescut cu 41%, până la aproape 150.000 de unităţi în Europa, graţie noii identităţi a brandului.

În primele trei luni ale acestui an, în Europa, Dacia Sandero a ocupat primul loc la vânzările de retail iar Dacia Duster a rămas pe podiumul SUV-urilor vândute clienţilor de retail.

Tot în primul trimestru au fost comercializate 14.500 de automobile electrice Dacia Spring şi acest model a primit 110.000 de comenzi în Europa de la lansare.

În total, marca Dacia a vândut 171.789 de automobile în primele trei luni ale acestui an, în creştere cu 34,3% faţă de 127.959 de unităţi în perioada similară a anului trecut.

'Grupul Renault îşi continuă politica comercială orientată pe valoare, prin optimizarea politicii de preţ şi a discounturilor comerciale, şi concentrarea pe cele mai profitabile canale. De asemenea, profită de pe urma primelor succese ale noii linii reînnoite cu Arkana, Megane E-TECH Electric şi Austral pentru marca Renault şi Dacia Jogger', a declarat directorul financiar de la Renault, Thierry Pieton.

În aceste condiţii, Renault şi-a confirmat obiectivele pentru anul financiar 2023 cu o marjă operaţională la nivel de grup de cel puţin 6% şi un flux liber de numerar de cel puţin două miliarde de euro.

Renault Group este prezent în peste 130 de ţări şi are mai mult de 170.000 de salariaţi. Grupul a vândut 2,9 milioane de vehicule în 2020, notează Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel