Kaufland, liderul detaşat din comerţul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerţului.
Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidenţă faptul că ritmul de creştere al afacerilor reţelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piaţă, scrie Ziarul Financiar.
Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu