Veste proastă pentru Kaufland

kaufland
kaufland

Kaufland, liderul detaşat din comerţul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerţului.

Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidenţă faptul că ritmul de creştere al afacerilor reţelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piaţă, scrie Ziarul Financiar.

Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel