Victoria's Secret își anulează spectacolul de modă televizat anual. Brandul pierde din ce în ce mai mulți clienți.
Spectacolul de modă televizat anual Victoria's Secret, cunoscut pentru sutienele încrustate cu bijuterii și supermodelele cu aripi de înger, nu va avea loc în acest sezon de sărbători, potrivit unui anunț al companiei mamă L Brands Inc, scriu jurnaliștii de la The Guardian.
Confirmarea oficială vine la câteva luni după ce Shanina Shaik, un model australian și Victoria's Secret Angel, a declarat pentru Daily Telegraph că emisiunea nu va continua.
În mai, după ani buni de vizibilitate în scădere, directorul executiv al L Brands, Leslie Wexner, a anunțat că emisiunea nu va mai fi difuzată pe rețeaua de televiziune americană. La acea vreme, Wexner a declarat că compania evaluează strategia de marketing pentru spectacol.
Emisiunea din decembrie 2018, difuzată în rețeaua ABC a Walt Disney Co, a fost urmărită de 3,3 milioane de americani, comparativ cu 12 milioane în 2001 când a fost difuzată pentru prima dată.
Brandul a pierdut clienții pe măsură ce mai multe femei se îndreaptă către lenjerie mai contemporană de la companii precum Aerie American Eagle Outfitter și linia de lenjerie a cântăreței pop Rihanna, Savage X Fenty. Peste 53 de magazine Victoria's Secret urmează să se închidă în Statele Unite în acest an.
În plus față de reducerea vânzărilor și a spectatorilor, Victoria's Secret s-a confruntat cu o serie de controverse.
Leslie Wexner a fost cercetată pentru legăturile strânse cu Jeffery Epstein.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu