Gazda show-ului de cultură generală a semnat un nou contract cu Televiziunea Română şi va începe în curând pregătirile pentru cel de-al doilea sezon. “Câştigă România!” se întoarce pe micul ecran, la TVR 2.
Gazda show-ului de cultură generală a semnat un nou contract cu Televiziunea Română şi va începe în curând pregătirile pentru cel de-al doilea sezon. “Câştigă România!” se întoarce pe micul ecran, la TVR 2.
Unică pe piaţa media din ţara noastră, “Câştigă România!”, emisiunea-concurs ce testează cunoştinţele generale ale concurenţilor despre istoria, cultura şi frumuseţile României, s-a bucurat la de o largă audienţă la postul public. Peste 2,2 milioane de telespectatori au urmărit în primul sezon formatul 100% românesc, dezvoltat de Televiziunea Română împreună cu Zucchero Media.
“Primul sezon Câştigă România a readus publicului ceea ce îi lipsea de multă vreme. Un concurs de cultură generală. Ba mai mult decât atât, unul familiar, care să ne reflecte identitatea. M-am bucurat că show-ul a devenit popular foarte rapid, atât pentru adulți, dar şi în rândul copiilor. Am avut concurenţi extraordinar de bine pregătiţi, iar audienţele au fost peste aşteptări. Acest lucru mă obligă să trec la un alt nivel cu această emisiune. Alături de echipa TVR şi Zucherro Media muncim în această perioadă pentru a îmbunătăţi formatul, ca să avem o emisiune pusă la punct din toate punctele de vedere, iar conţinutul să ofere chiar mai mult suspans şi dinamism. Sper într-un sezon care să ne depăşească din nou aşteptările, iar publicului îi mulţumesc că mi-a fost alături, că a fost extrem de vigilent în oferirea de sugestii pentru îmbunăţirea emisiunii, şi îi aştept pe toţi, la toamnă, într-o nouă şi proaspătă ediţie Câştigă România”, a spus Virgil Ianţu.
Emisiunea-concurs de pe TVR 2 a fost remarcată şi la nivel internațional. În premieră, producţia TVR a fost selecționată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union), competiție care își va desemna premianţii în toamna acestui an. Totodată, un vânzător american de formate de emisiuni a realizat o ediție-pilot în limba engleză pentru export, sub numele „To Win Your Country”.
“Câştigă România” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2. În fiecare ediție, în platoul emisiunii se vor afla trei concurenți, iar fiecare trebuie să-și aleagă de pe harta României un județ de graniță ca punct de plecare. Misiunea concurentului este să ajungă într-un județ tot de graniță, ales de calculator. Concurenții trebuie să răspundă la întrebări de cultură generală ce au legătură cu județele „prin care trec”. În ultima etapă rămâne un sigur jucător, cel care a răspuns la cele mai multe întrebări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu