Show-ul „Vocea României”, difuzat marți seară pe Pro TV, și-a zdrobit concurența, fiind urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori.
Concursul de la Pro TV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public, se arată într-un comunicat Kantar Media, citat de mediafax.
La nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), show-ul a obţinut o audienţă medie de 10,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,4 procente, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,6%.
Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul urban, unde „Vocea României” a obţinut o audienţă medie de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, în timp ce Kanal D a obţinut o audienţă de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,2, iar Antena 1 - 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,7%.
Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe „Vocea României” în minutul de aur - 21.11. La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 21:14, „Vocea României” a obţinut 16 puncte de rating şi 30,9 procente cota de piaţă, la o diferenţă considerabilă de Antena 1 (9,3 rating şi 17,9 cotă de piaţă) şi Kanal D (7,7 rating şi 14,9 cotă de piaţă).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News