„Vocea României”, auzită de aproape 2,5 milioane de telespectatori

Show-ul „Vocea României”, difuzat marți seară pe Pro TV, și-a zdrobit concurența, fiind urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori. 

Concursul de la Pro TV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public, se arată într-un comunicat Kantar Media, citat de mediafax.

La nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), show-ul a obţinut o audienţă medie de 10,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,4 procente, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,6%.

Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul urban, unde „Vocea României” a obţinut o audienţă medie de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, în timp ce Kanal D a obţinut o audienţă de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,2, iar Antena 1 - 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,7%.

Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe „Vocea României” în minutul de aur - 21.11. La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 21:14, „Vocea României” a obţinut 16 puncte de rating şi 30,9 procente cota de piaţă, la o diferenţă considerabilă de Antena 1 (9,3 rating şi 17,9 cotă de piaţă) şi Kanal D (7,7 rating şi 14,9 cotă de piaţă).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel