Finala show-ului Vocea Romaniei, castigata a treia oara consecutiv de un concurent din echipa lui Tudor Chirila, a fost cel mai urmarit program pe intervalul de difuzare, vineri seara, potrivit paginademedia.ro.
Finala Vocea Romaniei s-a distantat de locurile doi-trei la nivel urban si pe segmentul comercial. La nivelul intregii tari, finala a fost la egalitate cu locul doi, Kanal D: acelasi rating pentru ambele posturi, un foarte mic plus pentru Pro TV ca numar de telespectatori: 7.000.
Pe toata durata emisiunii, Vocea s-a intersectat cu X Factor. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe locul trei in audiente la nivel national si la orase si pe pozitia secunda pe targetul comercial.
NAȚIONAL. Vocea României a fost urmarita la finala sezonului de 1,3 milioane de romani in fiecare minut. Pro TV si Kanal D au fost practic la egalitate - 7,2 rating - cu un foarte mic avantaj pentru Pro TV la numarul de persoane: 7.000 de telespectatori in plus.
Antena 1, cu X Factor, a fost urmarit de aproape 850.000 de romani pe minut.
Varf national Vocea Romaniei: 1.987.000 de romani la ora 20.53 (11,1 rating si 21,9 share).
URBAN. La orase, show-ul jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana și Tudor Chirilă a fost vazut de 850.000 de romani. Distanta mai mare fata de locul al doilea: Kanal D a avut pe interval cu 230.000 mai putini telespectatori.
Si la orase, X Factor a fost pe pozitia a treia, cu 540.000 de telespectatori medie.
COMERCIAL. Distanta intre finala Vocea Romaniei si urmatoarele locuri si pe segmentul comercial, unde clasamentul este diferit.
Finala de pe Pro TV a tinut in fiecare minut pe post 410.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani. Locul doi pentru Antena 1, cu 275.000 de persoane din acest target la X Factor si pozitia a treia pentru Kanal D, cu 220.00 de telespectatori intre 18 si 49 de ani.
Varf comercial Vocea Romaniei: 528.000 de telespectatori la ora 20.53 (11,6 rating si 30,6share).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu