Vocea României sezonul doi: Vezi audiențele celei de a doua ediții

Cea de a doua ediție din sezonul 2 al emisiunii ”Vocea României” a făcut audiențe mai bune decât prima ediție.

Aproape două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, dintre care peste 1,1 milioane din orașe, scrie Pagina de Media.

A fost o seară cu concurență puternică: Suleyman Magnificul pe Kanal D, un film cu Van Damme pe Antena 1 și, de la 21.40, meciul CFR CLuj – Manchester, dat de TVR 1 și de Digi Sport (post pentru care nu sunt date de audiență).

Vârful de audiență la nivel URBAN a fost de 1.592.000 de telespectatori, la minutul 21.34 (rating 15,2), iar vârful de audiență la nivel NAȚIONAL a fost de 2.846.000 de telespectatori, la ora 21.33

Pe segmentul comercial, 741.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României.

Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 1.136.000 de telespectatori pe minut (10,8 rating)

2. Kanal D: 740.000 (7)

3. Antena 1: 421.000 (4)

4. TVR 1: 374.000 (3,6)

5. Antena 3: 327.000 (3,1)

Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 1.938.000 de telespectatori pe minut (10,2 rating)

2. Kanal D: 1.312.000 (6,9)

3. Antena 1: 859.000 (4,5)

4. TVR 1: 779.000 (4,1)

5. Prima TV: 559.000 (2,9)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel