Cea de a doua ediție din sezonul 2 al emisiunii ”Vocea României” a făcut audiențe mai bune decât prima ediție.
Aproape două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, dintre care peste 1,1 milioane din orașe, scrie Pagina de Media.
A fost o seară cu concurență puternică: Suleyman Magnificul pe Kanal D, un film cu Van Damme pe Antena 1 și, de la 21.40, meciul CFR CLuj – Manchester, dat de TVR 1 și de Digi Sport (post pentru care nu sunt date de audiență).
Vârful de audiență la nivel URBAN a fost de 1.592.000 de telespectatori, la minutul 21.34 (rating 15,2), iar vârful de audiență la nivel NAȚIONAL a fost de 2.846.000 de telespectatori, la ora 21.33
Pe segmentul comercial, 741.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României.
Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 1.136.000 de telespectatori pe minut (10,8 rating)
2. Kanal D: 740.000 (7)
3. Antena 1: 421.000 (4)
4. TVR 1: 374.000 (3,6)
5. Antena 3: 327.000 (3,1)
Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:
1. Pro TV: 1.938.000 de telespectatori pe minut (10,2 rating)
2. Kanal D: 1.312.000 (6,9)
3. Antena 1: 859.000 (4,5)
4. TVR 1: 779.000 (4,1)
5. Prima TV: 559.000 (2,9)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News