Vodafone și-a luat ziar

Ediția online de astăzi a publicației spaniole Astfel, publicitatea intră într-o nouă etapă, în care, pentru o perioadă de timp definită, marile firme renunță la elementele proprii de identificare și le adoptă pe cele ale companiei care plătește publicitate. Este un risc pe care și-l pot asuma numai marile companii, care sunt foarte cunoscute, pentru că nimic nu este mai periculos pentru o firmă decât să-și schimbe elementele de identificare cu care și-a obișnuit clienții.

Mai întâi s-au integrat anunțuri, după aceea publicitate pop-up, branduirea site-ului în sensul includerii publicității în partea superioară a paginii și în locurile rămase de obicei goale, din părțile laterale, iar acum braduirea totală prin schimbarea logo-ului și a tuturor elementelor de identificare. Aceasta este evoluția publicității pe internet, care a luat proporții în ultimul timp și se așteaptă să aibă o evoluție din ce în ce mai rapidă în viitorul apropiat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel