Vodafone va reduce cu 15% suprafaţa magazinelor sale din Europa, pentru a-şi optimiza portofoliul imobiliar, a anunţat marţi directorul general al operatorului britanic de telecomunicaţii, Nick Read, transmite Reuters.
Compania va efectua o revizuire generală a celor 7.700 de magazine din Europa, oferind mai multe servicii în 40% din unităţi până la finalul lui 2021, a explicat şeful Vodafone.
Serviciile oferite de Apple şi Amazon au schimbat aşteptările clienţilor, iar Vodafone speră să-şi îmbunătăţească serviciile mai rapid decât rivalele BT, Deutsche Telekom şi Telefonica, a adăugat Read.
Acesta a dat asigurări că Vodafone va continua să-şi deschidă magazine în Marea Britanie.
În septembrie, compania a anunţat că intenţionează să deschidă anul acesta 24 de magazine în sistem de franciză în Regatul Unit şi examinească posibilitatea inaugurării a încă 50 de unităţi în 2020.
Vodafone Group are divizii în 25 de ţări, 44 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2018, Vodafone Group avea 700 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. La finele anului trecut, Vodafone România avea 9,9 milioane de clienţi, dintre care 9,2 milioane utilizatori ai serviciilor mobile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu