Grupul german Volkswagen, cel mai mare constructor auto din lume, a anunţat vineri o restructurare a modului de remunerare a directorilor, în încercarea de a răspunde criticilor venite din partea opiniei publice după ce grupul a plătit bonusuri directorilor chiar dacă a înregistrat pierderi record în urma scandalului Dieselgate, informează AFP.
Potrivit noilor norme aprobate vineri de Consiliul de supraveghere, Volkswagen va plafona remuneraţia totală acordată directorului general la 10 milioane de euro pe an iar cea acordată altor directori de top la 5,5 milioane de euro.
Compania nu a oferit alte detalii, precizând doar că în comparaţie cu anul trecut 'remuneraţia maximă din punct de vedere tehnic va scădea cu până la 40%', se arată într-un comunicat de presă. Volkswagen a fost vehement criticat de opinia publică din Germania după ce managerii săi au acceptat cu greu o reducere de 30% a bonsurilor. Aceasta deşi Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare după ce în toamna anului trecut a recunoscut că, în perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News