Comisia americană pentru bursă şi valori imobiliare (SEC) investighează Volkswagen pentru gluma de 1 aprilie cu „Voltswagen” pentru a determina cum a influențat mutarea de PR prețul acțiunilor la bursă.
Conform The Verge, rebrandingul fals a început pe 29 martie, când filiala americană a Volkswagen a „publicat accidental” un comunicat de presă despre schimbarea în „Voltswagen” pentru a sublinia investițiile în viitorul electric al mașinilor.
S-a aflat apoi că gluma de 1 aprilie a fost o capcană majoră pentru mai multe publicații și agenții, printre care și AP, care au transmis că americanii i-au mințit. Cu până la 12,5% a crescut prețul acțiunilor VW, echivalentul a miliarde de dolari. Nu se știe exact ce ilegalități caută SEC, însă agenția l-a investigat și pe CEO-ul Tesla, Elon Musk, pentru că a transmis pe Twitter mesaje false despre compania sa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News